Zombi Cerkev-absurd pravne države

V Sloveniji se je pojavila skupina ljudi, ki so pred parlamentom ropotali z zvonci, pokrovkami in drugimi ropotali. Zvedeli smo, da gre za novoustanovljeno versko skupnost Čezvesoljska Zombi Cerkev blaženega zvonenja. Verska skupnost je ustrezno registrirana, verske obrede opavlja na prostem in v zasebnih stanovanjskih hišah. Po zakonu je opravičena do pomoči države in tudi prihodki so po zakonu neobdavčeni. Ker gre za versko delovanje, jih tudi pravilnik o hrupu in kravalu ne tangira. Nepremičninski davek ( ko bo sprejet) jih bo izvzel, saj se sakralni objekti ne obdavčijo. Tudi zasebne hiše, če se v njih opravlja verski obred. Vse po Zakonu!

Zakaj je informacija o novoustanovljeni verski skupnosti tako pomembna? Podjetni fantje in dekleta so se oprli na pravno državo in njene normativne akte in skušali osmešiti in morda izkoristiti takoimenovano pravno državo.

Že lep čas je zaradi paradigme o pravni državi borba za pravice ali privilegije eno samo pravniško nategovanje. Zelene politične opcije vse manj protestirajo zaradi same vsebine , pač pa iščejo procesne in pravniške napake v postopku . O ekološki škodi nekega objekta , ki ne spada v neko okolje, ne govorimo vsebinsko, pač pa iščemo napake v postopkih za pridobitev gradbenega dovoljenja. Navsezadnje tudi na sodiščih vse manj govorimo o krivdi obtoženca in vse več o postopkih in zakonitosti pridobljenih argumentov. Ali ti držijo ali ne, postaja irelevantno.

Anekdotni Salamonovi razsodbi, da bo otroka prepolovil, če bodo obe stranki vztrajale pri svojem, danes ne bi nihče oporekal.

Čezvesoljska Zombi Cerkev blaženega zvonenja je vrhunec tega pravniškega normativizma. In prav je, da se je skupina mladih odločila tudi na takšen način nastaviti ogledalo družbi. Po sestavi vernikov sklepam, da gre za večplastno dejanje.za smešenje RKC, za smešenje države odete v pravniško togo, za zajebancijo in za osebno afirmacijo.

  • Share/Bookmark


22 komentarjev ↓

#1   stricmarc dne 19.05.2014 21:07

Je Svetlana Makarovič tudi med njimi?

#2   Rado dne 19.05.2014 22:44

“Čezvesoljska Zombi Cerkev blaženega zvonenja je vrhunec tega pravniškega normativizma”

Stric Marč,
jaz vidim pojav te Cerkve absurda, kot odgovor na vsiljen položaj RKC-ja!
Rimokatoliška cerkev namreč preko celega dneva vsiljuje ropotanje svojih velikih znonov. Poleg tega so nam vsilili še zakonsko dojemanje zvonenja. Namreč hrup zvonov je po definiciji blagoglasen, tudi če je prekoračena zakonska meja o hrupu.
Pojav nove Cerkve blaženega zvonenja je direkten odziv na zaukazano absurdnost celodnevnega zvonenja iz rimokatoliških zvonov.

/sem pred meseci ob zvonenju ob polosmih zvečer šel gledat pred cerkev, koliko ljudi se bo zbralo k maši. Niti eden! Cerkev je bila zaprta. Torej zvonenje ne pomeni vabilo k maši, ampak je le demonstracija vseprisotne katoliške indoktrinacije/

#3   lojze dne 20.05.2014 00:07

Strinjam se z napisanim in z novo ustanovljeno cerkvijo, kajti, če že blefiramo blefirajmo do konca!

#4   vidra dne 20.05.2014 08:47

Člani in podporniki nove cerkve s prstom kažejo na absurdno zakonodajo in privilegije RKC.
Kdaj se je RKC odrekla zbranim sredstvom v korist naroda, revnih, potrebnih pomoči ?
Pustimo Karitas, ki je povsem druga zgodba in nima nič Z in OD RKC, pač pa le od dobrih ljudi.
Zakaj krščujejo dojenčke? Vsak krščen član naše Slovenije predstavlja uradnega člana RKC in težko se je izbrisati!
Zato pa tak velik odstotek članov RKC. V Avstriji, ko so pred leti uvedli davek oz. članarino. je članstvo padlo na 1/3. Kako bi bilo pri nas ?

#5   stricmarc dne 20.05.2014 08:52

Rado, zvonenje v cerkvah traja že dolgo , vse od nastanka cerkve in zvonikov z zvonci. Postalo je nekako del kulturne dediščine in naš vsak dan. Prepričan sem, da bi na referendumu zvonenje večina podprla; ne pa ropotanje Čezvesoljske Cerkve. Večina nas izhaja iz krščanske tradicije in nas zato ne glede na svetovni nazor aktivnosti RKC ne motijo, razen takrat, ko gre za prekoračenje etičnih in moralnih kodeksov ( lakomnost, požrešnost, napuh, oblastiželjnost, seksualne deviacije in podobno)

#6   vidra dne 20.05.2014 09:26

stricmarc, vse kar si zapisal na koncu v oklepaju je zadosti, da podvomimo o pošteni krščanski tradiciji!
Zvonenje ni nikakršna krščanska tradicija in ga vsiljujemo vsem ljudem, ne glede na veroizpoved in prepričanje.

#7   Tine dne 22.05.2014 15:03

Novinarje še malo razumeš, ko ne zberejo ustreznih informacij, temveč kar nakladajo. Dobijo pač honorar. Ne glede ali pišejo preverjene ali nepreverjene “resnice”.
Tale bloger bi se pa lahko tudi malo pozanimal ali vsaj pogledal na FB stran cerkve. Hitro bi ugotovil, da ne gre za “skupino mladih”, temveč je med skoraj 7.000 člani pestra paleta tako mladih, srednjih kot starejših članov.
Kar se pa stricmarcovega zvonjenja tiče: Cerkev je pri nas ločena od države. Naj si RKC tipi zvonce namontirajo po dnevnih sobah in nabijajo po njih, ne pa da razbijajo in nabijajo po zvonovih kot da še vedno naznanjajo turške vpade.

#8   vlado dne 22.05.2014 15:28

Spoštovani stricmarc, samoreferncialno interpretiraš pomen RKC-ja, “ne”kakovostno najedaš pomen ČZCBZ, nezevedajoč se svojega topoumljenja. Tvoja obstoječa upodobitev in relevanca RKC indoktrinirane v pore človeških osebkov je opisana v “oklepajih” (lakomnost, požrešnost, napuh, oblastiželjnost, seksualne deviacije in podobno). Relevanca vedenja “nerazmišljujočega” tipa je vedno determinirana s preteklostjo in nenehno odpira pandorino skrinjico ideoloških sporov. Upaš si ocenjevati sestavo vernikov ČZCBZ kot prekomerno samozavestna osebnost – dokazuješ osebno nezrelost, manefistiraš svojo afektivnost in infantilnost – si produkt zahodne kulture, premalo samostojen, namesto, da bi razvijal občutek identitete, ljubezni do sočloveka in empatije. Bong

#9   primorc dne 22.05.2014 15:34

stricmarc… nas ne zanima koliko dolgo traja ta kultura..veliko ljudem se ta kultura ne dopade in jih moti razbijanje-vsiljevanje kulture..del naše kulture so tudi tolminski puntarji ki so marsikoga ki si je zaslužil na vile in na kol nataknili ,pa se tega ne izvaja več..če hočete imeti kulturo,nesite zvonove v dnevno kot je Tine rekel in mlatite po njih,da boste uživali samo tisti ki vam to paše,druge pa pustili pri miru ! Če se bo to zgodilo,tudi piskri in ponve ne bodo več ropotali okoli

#10   vlado dne 22.05.2014 15:37

…izogibam se konfliktnim situacijam in polemiziranju zato dodajam “sveži locus of control” duhovnika RKC-ja, Janeza Turineka, ki je izjavil: “Me zanima, če bi pol Bolgarije odnesle poplave, koliko sočutja bi bilo v “SLOVENCIH”, še posebej tistih, ki so oblečeni v trenirke?”….torejjjj, stricmarc, kaj si po tvojem zasluži zgoraj omenjeni Janezek?

#11   uri dne 22.05.2014 16:00

Jaz sem krščen in hodim redno, vsako nedeljo k maši, ampak kar se tiče tega zvonenja bom takole rekel… Celodnevno razbijanje mi gre že dalj časa presneto na živce, sploh pa zato, ker mora vsakič, ko se zvon oglasi udarit približno 140krat in resno, ampak resno ne razumem kaj je smisel tega zvonenja? Pika na i pa je, ko po celem dnevu dela prideš domov in se uležeš, že skoraj zaspiš, pol pa ti usrano zvonenje uniči počitek, takrat bi najraje kar razstrelil ta zvonik. Stricmarc, preseli se za 1 ali 2 leti poleg cerkve, pa da vidimo potem kaj boš podpiral na referendumu.
In ja, vse je res kar tu gor pišejo, RKC je potrebna radikalnih sprememb, ker trenutno je edino kar jim gre dobro od rok to, da pobirajo denar od poštenih, delavnih ljudi in to zgolj zase.

#12   primorc dne 22.05.2014 16:11

nobeden nima nič proti rkc,in ostalim ustanovam,če le te pustijo druge ljudi na miru .. tako kot Vas (rkc ) moti naše nabijanje po loncih in piskrih,tako nas moti vaše nabijanje po zvonovih,samo z razliko,da mi nabijamo parkrat v tednu ob maševanju,vaši zvonci pa vsake 15 minut biksajo z verjetno več kot 100 decibeli…ljudje ki pridejo zjutraj iz šihta ,se vležejo k počitku,potem jim pa to razbija po buči…ne vem kdo je tukaj pameten ,kdo neumen…pozvonite 1x preden imate mašo da pokličete vernike v cerkev in to je to… In še ena VELIKA razlika je ..mi se sami potrudimo da zvonimo (kuhalnica/lonec),vi pa lepo na komot -elektromotorje v zvonike ,tajmer,pol pa gremo na ramouš !

Nekaj se že govori da se bo na sakralne objekte (hiše) namontiralo električnovodene piskre in ponve,ter bodo zvonilo po uri kot vaši zvonovi ,a z majčkeno zamudo ,mogoče 20 sekund za vašim zvonom in par minut za vašim zvonenjem !

#13   stricmarc dne 22.05.2014 18:57

Nikoli nisem živel blizu cerkve, zato sem doživljal zvonenje v daljavi bolj poetično v smislu kmečke idile.

#14   Đuroo dne 22.05.2014 18:57

Kdo je napisal to? Kdorkoli je že bil ne ve kaj je bistvo zgodbe -_-

#15   stricmarc dne 22.05.2014 19:03

Vlado, izjava duhovnika je po mojem menju neprimerna, vendar izhaja iz slovenskega kompleksa “drugega moža”, saj je po mnenju predvsem osamosvojiteljev nedostojno govoriti o Jugoslaviji in njenih narodih, razen slabšalno. Nekateri zbiranje pomoči sosedom razumejo kot jugonostalgijo. Učinkovito pomoč policije, vojske in CZ pa kot predvolilno taktiko za pridobivanje volilnih glasov. Dokaz več, kako lahko dobronamerno idejo pokozlamo.

#16   stricmarc dne 22.05.2014 19:20

Tine, prav imaš, premalo sem se poglobil v ČZBZ. Ste me že skoraj prpričali, da gre za protest proti hrupu cerkvenih zvonov. vendar pa seznam članov ne kaže na to, da bi to bili le prebivalci v bližini zvonikov. Zaradi topoumne indoktriniranosti ne zmorem uvida, da zaključek prispevka ne bi držal. Morda bi celo morali dopolniti zakon o verstvih do te meje, da le niso vsa verstva enakopravna in deležna konkretne vladne podpore, oziroma da bi morala zadostiti nekaterim pogojem, tudi dobi delovanja.

#17   fuga dne 23.05.2014 19:27

Ja, očitno nihče več ne ve, kaj je sploh vera, pa cerkev, avtohtona vera in prišli smo tako daleč, da pravni sistem ne loči več med maškerado in cerkvijo, med zblojenci blaženega ropotanja in vstajniki, navijači in razbijači. Torej, vse nam pride prav, da slučajno ne bi kdo uporabil besede – moralno in normalno. Pri vseh teh delikvencah politične elite, nemoralnosti intelektualcev in socialistične nostalgije ne more biti drugače. Kakorkoli že, so mi ropotajoči zombiji še bolj zmešani, kot kakšni harekrišne ali pa nori partizanski borci.
Ne bi se čudil, če ni v ozadju zombizma tudi bivši ministrski zombi Gulić, klub zblojencev pa ima edino nalogo, da vzbuja odklonilen občutek do verstev v Sloveniji, s tem pa posledično splošno medijsko nezadovoljstvo in ukinjanje subvencij za verske skupnosti. Torej, a je sploh še kdo normalen. (Pripravite mafijcem pot).

#18   evai dne 23.05.2014 20:38

Ej Fuga, vera med drugim pomeni tudi (prekopirano iz sskj) prepričanost o možnosti, obstoju česa domnevanega, predpostavljanega, napovedovanega. Kar pomen, da lahko ljudje verjamejo direkt v kar hočejo, tud če so to zombiji. Mimogrede, veš kaj je ubistvu fora te cerkve? Humanitarne dejavnosti. Pravičnost, poštenost. Anti-dogmatizem (in ja, vem da ta beseda ne obstaja).
Ni slabo če verjameš v take stvari, plus tega pa še dejansk kej narediš v to smer, tko kot to delajo pripadniki ČZBZ.

#19   primorc dne 23.05.2014 21:25

fuga…oprosti..
noben ki verjame v “boga” in njegove zgodbice zame ni normalen ! Mu pa pustim svobodo izražanja ,dokler ne vsili drugemu vero z bobnenjem zvonov po cele dneve in noči, vtikanja v politiko,pobiranja denarja iz državne blagajne (tudi od tistih ki niso verni !)ter njihovih kvazi moralnih pobud !

#20   primorc dne 23.05.2014 21:27

zato pa je ustanovljena ta zombi cerkev ,da opozarja na to .. torej vsak razume to če je nornalen ;) !

#21   lol dne 25.05.2014 16:47

RKC in ostali nategovalni druščini se je zgodila pravica: upam samo, da nabavijo en res velik zvon in gredo nabijati na vasi sredi noči v imenu svoje vere. Morda se nekaterim tradicionalno zaspanim “v glavo” prebudi misel, da s svojim zvonenjem posiljujejo vse ostale.

#22   Avtohtona dne 19.09.2015 00:05

Dejstvo je, da je ČZCBZ za razliko od RKC slovenska avtohtona vera. RKC namreč temelji na raznih uvoženih izraelskih pravljicah, tudi sedež moderne RKC sploh ni v Sloveniji. To je vsiljen tujek.

ČZCBZ je pa 100% slovenska, 100 % domača in do zdaj še nobenega škandala niso povzročili (za razliko or RKC).

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !